Rutigt ska det va

Hej!
Jag har precis kommit hem från en läkemedelsfredag i skolan. Vi har tenta nästa måndag på läkemedelsdelen så även en ledig fredag går åt till att räkna läkemedlens styrka, dropphastighet, infusionstid, mol och annat smått & gott!

Nu ska jag fortsätta med patofysiologin som vi läser parallellt, idag blir det tumörer och diabetes. Men det blir ingen helkväll för ikväll ska vi mysa till det hemma hos Anna! Det blir tacos och popcorn och annat smaskigt, så jag ska möta upp Hanna strax innan sju så ska vi gå bort till Anna.

Vi hörs sen tycker jag =)!




Min goda och fiberrika frukost med Valios persika/papaya-yoggi till.
Och ett glas Kiviks smultrondryck såklart =)
SÅ GOTT!



Skjorta från Zara. Gillar den smårutiga detaljen i kragen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback