Powerwalk i Stadsparken

När vi hade pluggat så mycket vi orkade för dagen, tog vi våra trötta huvuden hemåt. Solen värmde så skönt i ryggen, och Emma föreslog en långrunda upp till Stadsparken som ligger högt här ovanför vårt hus. Så vi gick hem om och tog på träningskläder och gick sen ut i det fina vädret igen :).

Jag har aldrig varit i Stadsparken innan så det var kul att se Jönköping från den höjden, här är faktiskt väldigt fint och vackert uppe! På vägen mötte vi änder, getter och lamadjur som mös runt i sina hagar. Vi kom jättelångt och gick ner mot Vättern på vägen hem och när vi var hemma igen hade vi varit ute i 1 h och 20 min, så himla skönt. Det behövdes verkligen! Nu är huvudet lite piggare, så nu ska jag laga mig en god middag, plugga färdigt det sista av patofysiologin och sen unna mig en film. Det var längesen!






Sweetie :)











Kommentarer
LADY UMBRELLA säger:

allt bra? :)

2011-03-08 | 20:01:25
Bloggadress: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback