Onsdag - so far so good

Ciao amici!
Duggan gick jättebra imorse, klarade den. Mot alla odds med tanke på hur lite jag läste igenom allt igår. Blev mest renskrivningar av föreläsningar, men det fastnade tydligen =). Gott!

Därefter hoppade vi föreläsningen om magtarm-sjukdomarna eftersom vår föreläsare på det området har en tendens att vara seg och aldrig bli klar, hon säger dessutom aldrig något utöver det som står på åhörarkopiorna. Så Anna, Hanna och jag gick till biblioteket och skrev om den själv. Det tog oss två timmar istället för hennes fyratimmarstjat. Har läst den tre gånger nu och det sitter ganska bra! Så tack och lov att vi bestämde oss för att läsa in det själva..!

När vi pluggat färdigt stack jag och Anna till stan och mös runt lite, tog en pluggpaus. Handlade lite nytt, visar det sen! Och nu sitter jag med en god sallad och håller på att synka min lilla iphone som jag äntligen ska få börja använda. 




Hörs sen tycker jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback