Nothing but carrots

Om man inte har pengar eller mycket mat hemma, utan bara morötter och olivolja som jag har just nu, så kan man lätt fixa ihop en god middag! Jag skar morötterna i ganska tunna bitar, saltade lite, hällde på lite olivolja och toppade med rosmarin! Sen in i ugnen på 200 grader i ungefär 25 minuter, och så vände jag på dem efter halva tiden. Det blir suuupergott, speciellt med rosmarinen på.



Nu ska jag duscha och sen ska jag ner en sväng till Emma och kolla på Pretty Woman som visad på tv ikväll, mys! Imorgon har vi läkemedelstentan, är så jäkla nervös för den. Vi måste ju ha alla rätt för att bli godkända... Och det är tydligen vanligt att göra denna tentan ett par gånger innan man klarar den, men usch! Jag vill verkligen klara det (såklart). Så ikväll blir det tidigt i sängs, så att huvudet är på min sida imorgonbitti!

Kram sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback