Om jag fick en önskning

Om jag hade fått en önskning nu så hade jag önskat mig fram några månader och känt vattnet mot fötterna den första sommardagen. Sprungit ut och mött vågorna, helst skvätt vatten omkring mig för att så snabbt som möjligt komma under vattnet, eftersom jag är en riktig badkruka. Men när man väl kommit under vattnet är det bara för skönt. Det hade nog fått min envisa huvudvärk att släppa. Åh vad jag längtar efter värme och ledighet.

Nu ska jag bädda ner mig och drömma om sommar, sol, vänner och massa kärlek.


Om ni hade fått önska er vad som helst, vad hade ni önskat er då? :)

Sov så gott, puss på er.


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Ja, just nu så hade jag verkligen önskat att jag låg och knakade på en luftmadrass i ditt rum....ååååh sett lite vänner och ätit muffins <3 Men ditt alternativ var väl också helt ok ;) hehe, helt fantastiskt underbart inlägg btw!! =))

2011-03-08 | 23:43:35
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
EDIT LINNEA säger:

Jag hade också önskat sommar!

2011-03-09 | 08:51:32
Bloggadress: http://editlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback