Nytt i garderoben

Det var längesen jag handlade lite nytt! (Ja, förutom den där rosa lilla saken jag hade på mig i helgen). Men förutom den så har jag inte handlat på säkert.. 2 månader. Och jag har längtat! Har ju kollat på den där marinblåa bikinin från H&M och tänkte beställa den idag men den hade kommit ut i butik! Så den följde med mig hem =).

Sen blev det en helt vanlig randig tröja från H&M och en t-shirt från Monki. Mer blev det inte - får hejda mig lite!



129:- och 99:-



99:-



Billigt och bra från Monki - 100:-


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Gud vad fin din t-shirt var, älskar den! Och den randiga, var det sådan Emma hade på sig? Ser helt skön ut, vill också ha en. Och så äntligen fick du din bikini, bra val gumman ;) Det roliga var att pappa råkade se din komentar på min blogg innan jag gjorde det, nu när han läste min blogg för första gången på två veckor - vilket sammanträffande =) Vad tyckte du om min musse ring? =)

2011-03-30 | 23:08:44
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback