Ny mobil beställd

God morgon! Det tog emot att stiga upp idag, men upp måste jag. Det blir plugg hela dagen på biblioteket, vi ska köpa biljetter till nästa onsdags caps på Akademien, och sen ska vi träna på Friskis. Så jo, jag måste gå upp =). Håller på att fixa ihop en liten lunch och frukost nu och gör mig iordning samtidigt.

Emelie ska iväg på en introduktionsdag för det nya jobbet hon fått på H&M, så himla glad för hennes skull! Lycka till älskade du =)!

Ja, nu är jag alltså en av er - jag trodde aldrig att jag skulle han en iphone men min mobil gick sönder i julas, har haft en lånemobil sen dess och övervägt alternativen. Och igår beställde vi hem en!






Ville också ge mamma en extrastor kram idag men det är lite svårt härifrån. Men KRAM KRAM KRAM mamsi ♥.

Hoppas ni får en trevlig torsdag allihopa så hörs vi senare!


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Men OJ, jag ligger efter, fyra underbara nya inlägg att läsa! weeiihoooo my darling <3 Älskar när man blir så där överraskad är man kommer in på din blogg =) Nu väntar kick boxning och sen that mat, muuuumms =)

2011-03-17 | 17:34:46
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback