Neh nah neh

Hej hopp!
Mina ben värker och jag är sååå trött i skallen, jag känner mig nästan full av trötthet. Men tyvärr är fallet inte så, utan jag har jobbat i tio timmar. Jobbade över fem timmar idag, kändes okej när jag ändå var på plats. Men nu efteråt känns det verkligen i benen!

Jag stod själv i caféet idag och tog emot alla glada eller i vissa fall besvikna bowlingtävlande. När alla tävlingar var slut vid fyra började jag duka fram och göra iordning inne i restaurangen. Och så kom Anne och höll mig sällskap, kocken =). Klockan sju kom mitt sällskap som skulle käka och dricka gott efter att ha bowlat. Och idag var första gången som jag ansvarade för det helt själv.

Man ska hälsa sällskapet välkomna och presentera maten för kvällen osv, och sen bara stå i baren och ta emot fler beställningar =). Gillar inte riktigt att snacka inför större folkmassor (som redovisningar i skolan) men när jag väl öppnat munnen minns jag knappt vad jag sa, och helt plötsligt hade jag jätteroligt bland trevliga gäster.



..nu är jag så trött i kroppen men inte trött nog för att kunna sova, det tar lite tid för mig att varva ner efter jobbet. Sitter därför och njuter av Vaya con dios-mixen på min favoritlåt Neh Nah Neh som till min stora glädje spelades flitigt nere på nattbowlingen ikväll. Lyssna och njut - den är så grym! Vill ut och dansa, NU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback