Laugh Like You've Never Laughed Before

Har varit nere hos Emma en sväng ikväll och tittat på Charlie's Angels som gick på tv. Och precis innan jag skulle gå upp till mig föll vi in i det sjukaste och mest galna skrattanfall jag varit med om. Det var skrik och "jag kan inte andas, aj aj aj mina magmuskler"-skratt och Emma låg dubbelvikt över sängen och jag på golvet. Orsaken till detta underbara skrattanfall sparar jag er, men vad bra man kan må efter att ha skrattat sådär..!


Från den kvällen då vi firade att vi klarat den muntliga anatomitentan, hellycklig kväll!


Kommentarer
tina säger:

okej på så sätt :) tycker du det är roligt att plugga sjuksköterska utbildningen ?

Har själv funderat på börja plugga den till hösten!

2011-03-18 | 09:35:59
Bloggadress: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback