Fredag

God morgon!
Usch jag har inte sovit gott inatt... har glömt hur det är att ha en katt trampandes på kudden för att få plats. Och hur mycket han skriker om han inte får ligga där. Herregud..

Min allergi har också börjat krypa fram. Det är så konstigt. Har aldrig varit speciellt allergisk innan, vi har alltid haft katt ju! Men sen jag flyttade till Jönköping och varit ifrån katterna så länge så blir jag helt knäpp i näsan så fort jag kommer hem. Ögonen är röda och rinner och kliar något fruktansvärt. Inte riktigt okej.

Nej nu ska jag rycka upp mig lite! Har en lång och rolig dag framför mig =). Ska plugga lite nu så jag får något gjort i helgen! Sen ska jag och Emelie upp till stan och mysa. Jag ska även leta efter något att ha på mig imorgon när vi festar för Emelie. Däremellan ska jag hinna med att äta lunch med Kevin, och sen blir det nog lite stan till efter det.

Senare ikväll ska vi till Mejeriet i Lund och gå på en rockspelning. Min kusins man spelar med sitt band ikväll. Blir nog en trevlig kväll!

Önskar er en trevlig fredag. Förresten!! Jag kom precis på att det är den 25e idag - vilket betyder CSN och lön!! woho!



Kul att han kan sova om dagarna..


Stay tuned. Puss!

Kommentarer
Anonym säger:

Usch då måste vara jobbigt att bli så allergisk mot någonting man älskar! Hoppas det försvinner igen! Himla söt mise du har!

2011-03-28 | 20:49:14
Anonym säger:

Tack =) han är så gosig!! ja det är jättehemskt.. Men som "tur" är bor jag i Jönköping mestadels eftersom jag pluggar. Men jag får fixa bättre allergimediciner så att jag kan bo hemma med mina hårbollar i sommar!=)

2011-03-28 | 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback