En månad utan godis

Jag har fortfarande inte lagt mig. Hopplös, jag vet. Men jag kom på att det är en månad sen jag slutade käka godis idag. Det har gått jättebra! Är självklart sugen ibland, speciellt på tiorasten i skolan när dumlekolorna ligger och frestas. Men det är verkligen något som går att strunta i =).

Så nu är det bara att köra på! Vet fortfarande inte hur länge jag ska hålla på men åtminstone fram till sommaren, och förmodligen fortsätta där - för vem är sugen på godis på sommaren egentligen? Då är det jordgubbar med mjölk som gäller!

Måndag imorgon, ny vecka och nya tag - vi har fyra föreläsningar denna veckan som ska läsas på ordentligt innan helgen för då har jag annat för mig. Ska ju hem till Malmö och fira min fina syster! Längtar! ♥

Sov gott kära vänner, nu ska jag bädda ner mig i min varma säng och kolla ett avsnitt Sex and the city - sen ska jag sova! Vi hörs imorrn, puss och kram!





Kommentarer
Anonym säger:

Duktiga du! Jag måste också sluta med godis!

2011-03-21 | 09:03:13
Emelie Sjölin säger:

Jaaa, men gott med jordgubbar! =) Längtar också, wooop wooop <3

2011-03-21 | 11:31:20
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com
mys säger:

ååh ja jag är helt kär i filmen :D jag sa när den kom ut "åh, nej inte en sån film igen, jag ska aldrig se den" haha :(

2011-03-21 | 13:43:17
Bloggadress: http://sintring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback