Efter helgen är jag tillbaka!

Hej alla fina =)! Jag har uppdaterat dåligt i helgen måste jag erkänna. Att det blev så beror på allt mysigt och roligt vi hunnit med hemma i Malmö. Allting blir så intensivt när man äntligen kommer hem - vill hinna träffa och njuta av allt och alla!

Tänkte bara skriva hej och säga att jag är tillbaka i Jönköping! Kom hit sent inatt så dagen har varit riktigt lång och sömnig. Jag kom hem från biblioteket precis där jag suttit och pluggat sen vi slutade strax efter tre så nu är jag galet hungrig och trött på att skriva! Så därför tänkte jag slänga in ett par inlägg ikväll från helgens festligheter, men först måste jag slänga i mig lite mat =)!

Vi hörs sen igen! Kram ♥

Här kommer en liten sneak peek från i lördags när vi firade Emelie. Champagnen och sushin gjorde sitt =)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback