Back on track

God morgon sömntutor!

Jag väcktes av pappa som ringde till min gamla mobil igen, som jag var tvungen att sätta igång igår igen trots att jag börjat använda min iphone. För simkortet klyddade så det gick inte att använda den, blev så ledsen och hjälplös.. hehe, vad hemskt att bli beroende av en leksak så snabbt!

Men pappa fixar. Han ringde mig och förvarnade att en tjej från Tele2 skulle ringa mig och det gjorde hon ganska snabbt därefter. Så jag satt en stund med henne i luren samtidigt som jag försökta vakna till. Men hur som helst så funkar min nya och söta mobil igen - så det går alltså att nå mig på mitt vanliga nummer. I'm back on track.

Nu ska jag sätta igång att städa klart här, kunde inte dammsuga så sent igår :P Sen måste jag äta något - fy vad hungrig jag är hela tiden. Hjälp! Malin kommer vid fyratiden så innan dess ska jag ha hunnit med lite vettigt!

Puss & kram, trevlig morgon vännerna mina!



Kommentarer
Tele2 säger:

Hej Ciccela,



Det är aldrig roligt när telefonen inte fungerar och jag är glad att det löste sig till slut. Om du har några frågor eller funderingar får du gärna maila mig.



Trevlig helg!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-04-01 | 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback