Äntligen onsdag med Grey's

Denna otroligt mysiga och fina onsdag fortsatte med två slappa timmar nere hos Emma, vi låg utslagna och kollade på Grey's som äntligen är tillbaka! Jag är så lycklig! Jag vet att man kan se avsnitten på internet i förväg men det förlorar hela charmen så det blir på tv =). Därefter började den nya serien Off the map som också är en läkarserie, den verkade bra. Så jag ser fram emot onsdagarna lite extra nu, bra tv!





Och så den nya serien Off the map, som efter ett avsnitt verkar kunna bli ganska bra! Lite roligt med ny miljö än bara på ett sjukhus i stan. Emma och jag satt och njöt av allt vi lärt oss, nu fattar vi ju faktiskt allt de snackar om och vilka åkommor de stackars skådespelarna har :P!




Får väl se om den kan nå Grey's höjder, tveksamt. Men det verkar lockande med läkaren till vänster här, påminde lite om Sawyer i Lost! Och det är inget att leka med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback