Äntligen måndag - Top Model & En unge i minuten

Ja, då var läkemedelstentan avklarad. Jag vet ju inte exakt hur det gick eller om jag klarade den, men jag tror att jag faktiskt misslyckades med ett poäng. När det där eftersnacket utanför aulan sätter igång, det man så gärna vill slippa höra men som man samtidigt måste lyssna på, ja - om det stämmer så har jag ett fel. Alltså måste jag göra om denna tentan den 25e maj, så jäkla irriterande när man känner sig så duktig!

Hur som helst, när vi kom hem vid halvfyratiden bytte vi snabbt om till träningskläder och var ute och sprang en skön runda, jag, Emma och Henke lite längre ner på gatan :). Det var väldigt skönt och det behövdes för att släppa denna tentan för ett tag nu! Nu ska vi satsa allt på farmakologi och patofysiologi!

Så jag ska bara ta det lugnt ikväll, duscha och laga mig en god middag, njuta av lite Sex and the city, och sen klockan åtta är det Top Model en våning ner. Och sen En unge i minuten. Myskväll!

Hoppas att ni har en fin måndag! Skriver säkert mer senare. Kram på er!



Osminkat får det vara idag, skönast så!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback