Leo ♥

Något jag verkligen fascineras av är leopardens mönster på pälsen. Egentligen är det ganska sjukt att de är så vackra! Likaså snöleoparder. Och missförstå mig inte, jag vill absolut inte klä mig i päls, det skulle aldrig falla mig in. Men titta bara så fina de är! Jag har alltid haft en liten thing för leoparder =).

Tänk om man kunde få ha en sån "liten" kisemise, istället för de vi har hemma. Ett benrangel, en tjockis med för litet huvud, en röding som snart ser ut som en bowlingkägla bakifrån och sist min lilla favorit som trots sin vuxna ålder fortfarande ser ut som och beter sig som en kattunge. Haha... Fast de är så gosiga så..!









Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Gud, vilket fantastiskt inlägg!!! =) Jätte fint, åååååhr vad jag älskar den bilden när du är som en liten chokladkaka haha =) puss

2011-03-19 | 10:12:57
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback