24 pics for my Sis'24








Det var som ni ser på bilderna en lyckad kväll! Det var champagne, Emelies hemlagade sushi, rosévin, omåttligt med dans, pussar, skålande, chokladmousse med limemarinerade hallon (herregud vad gott det var) och massvis med kärlek! Tack tack tack för en fin afton mina damer! ♥

Nu är det verkligen dags att gå och lägga sig. Fy mig som är uppe så här sent. Har vänt lite på dygnet.. I lördags/söndags kom jag och Kevin hem när det var ljust ute och fåglarna kvittrade, vi la oss klockan sex. Därefter hade vi kalas hela dagen, jag tog bussen hem sent och kom till Jönköping halvtre inatt. Sov länge imorse och inte förrän nu börjar jag bli trött. Skärpning! Har mycket att plugga imorgon så nu kastar jag in handduken.

Puss & Kram på er, hoppas ni sussar sött.


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, vilken kväll det var! Är fortfarande lsiten haha =) älskar dig

2011-03-29 | 13:31:36
Bloggadress: http://emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback