Powerwalk

Hej igen! Idag blev det en kort liten powerwalk på 45 minuter men det får räcka! Imorgon slutar jag äntligen tidigt, och kommer att vara hemma runt halvfyra så då blir det en ordentlig löptur. Ögondropparna har förresten hjälpt! Tack och lov.. svullnaden har lagt sig men de är fortfarande lite röda, men jag antar att även det lägger sig. Men nu ser jag iallafall inte obehaglig ut för de stackars gamlingarna på mitt jobb.

Nu ska jag hoppa in i duschen och slänga mig i soffan för några avsnitt Vänner. Underbart att ha tid för sånt här, för ikväll när jag kommer hem närmare tio så är det sängen som gäller direkt. Imorgonbitti börjar jag 7.15! Så nu är det quality time på schemat.

Kram sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback