Måndag

Hej!
Det har varit en lååång dag idag, introduktionsdag på äldreboendet. Massa trevliga och söta tjejer som jag kommer att jobba ihop med i sommar. Vi har inte introducerats för de boende än men imorgon ska vi få se det hus (finns tre olika) där vi ska jobba i sommar. Det här kommer bli bra känner jag! :)

Jag kom hem för en stund sen och har fått i mig lite laxpaj som mamma lagat, ska bara fräscha upp mig lite och sen tänkte jag kila iväg och umgås med mina underbara tjejer. Det är så skönt att vara tillbaka i Malmö!

Imorse på väg till bussen stötte jag på Michaela som bor något hus bort från oss, första gången vi träffats på gatan och då har vi ändå bott i samma kvarter ett bra tag! Hur som helst, vi bestämde att vi ska ut snart och dricka goda drinkar. Det ser jag fram emot! :)

Vi hörs lite senare tycker jag, det är fortfarande så fint väder så jag vill skynda mig nu. Ikväll blir det en trip till Lund för att äntligen få se Fannys (och Alex) lägenhet! Är så nyfiken nu!! Vi köper med oss sallad och jordgubbar som vi tänkte käka i kvällssolen - MYS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback