Solig söndag i Malmö

Hej kära!
Jag har uppdaterat och uppdaterat... och ingenting har publicerats. Har skrivit från mobilen och det brukar alltid funka men det har det inte gjort, tråkigt! Men jag har iallafall haft en händelserik och otroligt mysig helg i Malmö. Jag skriver mer ikväll för nu ska jag göra mig klar och sen ska mamsi lämna av mig på centralen och så beger jag mig till Jönköping för ytterligare sex dagar. Sista tentan för det här läsåret på lördag, är fortfarande sur för att de vägrade ändra datumet trots att de borde ha gjort det. Men vi kan inte göra mer! Så efter lördag har jag sommarlov! Börjar med mitt nya jobb på måndagen därefter också, men det ska bli skoj! :)

Vi hörs ikväll med bilder och uppdatering från helgens trevligheter. Puss!




Jag och min fina Malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback