Slutar om 1,5 timme! Det ska bli hur skönt...

img_6032 (MMS)

Slutar om 1,5 timme! Det ska bli hur skönt som helst att komma hem, ta en dusch och bara hänga i soffan med mamsi och Emelie. Jag är ledig imorgon och på midsommar men ska upp tidigt ändå imorgon (frisören) och sen ska vi handla all mat till midsommar! Åh så mysigt vi kommer ha det! Jag börjar dagen med vännerna och sen lagar vi mat och har fest och sen inpå småtimmarna går jag vidare till min älskling och hans vänner :) så det kan inte bli annat än bra! Nu är min rast snart klar, dags att stoppa om mina gamlingar och säga god natt :) hörs sen! (hittade en bild från förra årets midsommar hos Benne! Men i år firar vi hos min fina Fanny)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback