Ny kamera

God morgon!
Jag är uppe med tuppen men har svårt för att hålla ögonen öppna. Har haft en jättejobbig allergireaktion inatt, och nu ser jag ut som om jag varit med om ett slagsmål.. Har droppat med ögondroppar som jag fick utskrivet hos allergiläkaren och proppat i mig medicinen. Det måste gå över innan jag ska till jobb, det ser inte så trevligt ut faktiskt..

Idag jobbar jag halvtvå - nio, passen går väldigt fort har jag märkt. Vi har saker att pyssla med hela tiden, och när kvällsmaten är uppäten och de boende är på väg till sina lägenheter så är klockan helt plötsligt halv åtta. Och då återstår att hjälpa de till sängs och allt som hör till, sen slutar vi. Jag hinner knappt kolla på klockan under kvällens gång, det är så skönt!

Jag såg att lilla My skrev något om att hon ville ha en Canon G12, precis som jag. Jag är så sugen på en ny och ordentlig kamera! Sen kom jag in på Canon EOS 1000d, är inte säker på om det är den Fanny har men det är iallafall en liten systemkamera. Jag älskar att fotografera och det hade varit så mycket roligare med en riktig kamera. Får helt enkelt se hur mycket jag tjänar ihop i sommar! För pengarna ska ju sparas till andra äventyr till nästa sommar, som jag kommer att skriva om när det är lite mer fastställt! :)


Canon G12


Canon EOS 1000d


Kommentarer
F A N C Y säger:

Jag har 1000d ja men jag tror den andra är bättre :)

2011-06-20 | 19:48:35
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback