Nu befinner jag mig på bussen mot mitt kär...

img_9866 (MMS)

Nu befinner jag mig på bussen mot mitt kära Malmö! Bussen vi egentligen skulle ha tagit står i bilköer från Stockholm och var försenad minst en timme. Men så kom det springandes en vänlig busschaufför som hade jagat rätt på en ledig buss från parkeringen så nu sitter vi några stycken i en nästan tom buss, det är så skönt när man får fönsterplats och slipper trängas med skumma främlingar. Jag lyckas alltid få en aning märkliga typer bredvid mig! Men nu sitter jag själv tillsammans med min nyinköpta SOLO och några dumlekolor. Musiken strömmar från min mobil med en härlig blandning av musiken från Burlesque och Winnerbäck, även Timbuktu :D. Vi hörs sen igen! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback