Måndagens påhitt

Jag är uppe tidigt av en anledning, och det är att jag hatar att sova bort dagar då jag börjar senare. Det är så tråkigt att vakna sent, känna stressen över att "bara" ha en timme tills jag ska springa iväg till jobbet. Jag är en sån som måste få min morgontid, och då ställer jag hellre klockan lite för tidigt för att kunna mysa och ta det lugnt, eller som idag - uträtta lite ärenden.

Jag måste ringa SynOptik och ändra till autogirering, jag måste ta ut pengar nånstans och tänkte därför kombinera detta med en härlig powerwalk. Därefter måste jag hem och duscha, göra mig klar och förhoppningsvis har lite tid över innan jag ska bege mig mot jobb. Så därför lämnar jag datorn nu så hörs vi senare! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback