Hello sunshine

Idag är det minst lika fint väder som igår. Tjejerna lämnade precis stan för att steka en hel dag nere på stranden i Kämpinge, men nepp - jag ska till jobb ikväll. Saken är den att vi har väldigt få lediga dagar tillsammans alla fyra, och egentligen skulle vi haft en av dem idag. Men det visste inte jag, så när min kollega frågade mig om vi kunde byta (så att jag var ledig i måndags istället) så tänkte jag att det var bra.. Men det visade sig att Emelie, Fanny OCH Malin var lediga idag allihopa. Typiskt :P! Men för att inte vara helt bitter så kan jag glädjas åt att vara ledig fredag, lördag och söndag - det ska bli underbart. Ser ut att bli en händelserik helg dessutom. Synd bara att lille Malin åker till Stockholm just denna helgen!

Jaha, vad gör ni idag då? Solar? Jobbar? Jag ska snart duscha och bara ta det lugnt innan jag börjar klockan 13.30. Jag hoppas att ni får en trevlig dag! Vi hade förresten en jättefin kväll igår, vi delade på flera liter jordgubbar och vaniljglass, kröp upp i Fannys soffor och njöt av filmen. Sen lämnade Malin av mig hos Kevin och där slocknade jag ganska snabbt.. ibland är jag ett väldigt trevligt sällskap.. haha.


Igårmorse :)

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback