Ett år tillbaka?

Vet ni vad jag önskar just nu? Att jag var så långt borta från tråkiga sommar-Sverige som möjligt, typ exakt i Thailand - där jag och min Malin befann oss för mer än ett år sen. Åh, jag hade kunnat göra allt för att hoppa tillbaka ett år i tiden! Jag saknar det så mycket! Värmen, stekheta dagar, havet, den starka och alldeles för goda maten, människorna, snorklingen, alla böcker vi lusläste på stranden, friheten, longtail-båtarna som tog oss till alla fantastiska öar, shoppingen, strandfesterna, poolen på taket mitt i Bangkok, våra brunbrända kroppar - ja, allt! Men mest av allt Malins underbara sällskap. Det var verkligen ett äventyr och en enorm upplevelse, och kommer vara ett skarpt minne för resten av våra liv :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback