Burlesque-mania

Hej godingar!
Har ni det bra idag? Vädret är ju toppen så det känns som att ni borde ha det väldigt bra. Man blir så glad av solsken! Det tog knappt emot imorse att stiga upp strax efter fem. Det är helt sjukt tidigt för mig normalt sett men oj så härligt när solen lyser så tidigt. Likaså nu, skönt med en fri eftermiddag efter jobbet.

Om drygt en timme ska vi hem till käraste Fanny och mysa till det ordentligt. Malin fixar jordgubbar och Burlesque och Emelie och jag fixar sombreros med dippa och annat smaskigt. Så det kommer bli en tjejig kväll utan dess like. Ikväll sover jag nog hos Kevin så helt tjejig blir den inte :).

Önskar er en underbar kväll, ut och mys! Åh vad jag älskar när sommaren verkligen visar sig. Synd bara att jag jobbar imorgon när alla andra är lediga, det är alltid lite så med oss. Det är sällan vi lyckas pricka in varandras lediga dagar. Så de andra får sola för mig på stranden imorgon, så får jag tjäna lite pengar sålänge.. Alltid nåt!

Nej, nu kallar duschen! Pussar & kramar!



Älskar den här filmen! Har ni mot förmodan inte sett den - se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback