Då och nu

Hej kära ni!
Oj vad jag är trött idag..! Har massor att styra upp här hemma så det är bara att sätta igång. Imorgon åker jag ju hem till Malmö över helgen, och jag tänkte fixat en himla massa innan dess.

Till att börja med: diska upp allt jag köpte på IKEA så att det är fritt fram för användning! Städa lägenheten, fylla min nya byrå med kläder istället för att fylla golvet.. Och så ska jag plugga! Har en lång eftermiddag/kväll framför mig.

Hoppas att ni har en skön dag ute i solen, det är ju så fint väder idag också :). Kram sålänge! Vi hörs ikväll!

Jag satt och kikade genom hela mitt bloggarkiv och där fanns en hel del gamla bilder, bland annat en på mig och Malin från 2006. Det känns som igår! 


Då och nu!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback