100-årsfest!

Nu är det dags för mig att sova, har tittat på Big Brother-finalen trots att jag endast sett ett avsnitt under hela säsongen. Men finaler är alltid roliga och jag tyckte nog att det var rätt vinnare! :) Fast vad vet jag egentligen? Vet bara att man blir så himla glad själv när man ser de hoppa runt på scenen med champagnen överallt, och en halv miljon rikare.

Tänkte slänga in bilder från gårdagens festligheter hos Malin. Jag var ju nere i Malmö i helgen för att hjälpa till med servering och dylikt, tillsammans med Malin, på hennes föräldrars 100-årsfest. Det var en minst sagt lyckad fest och när vi var så gott som klara med "arbetet" joinade Malin, Anton, Emma och jag alla godingar på dansgolvet, och dansade tills fötterna värkte. Det var en fantastisk kväll! :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback