Mysig dag med mamma

Hej på er! Nu är vi hemma från stan, och vi har shoppat en hel del - jag och mamma! Jag åkte faktiskt inte upp för att handla något mer än en ny mascara, men jag fick med mig betydligt mer hem. Men vi har verkligen fyndat båda två. Jag köpte åtta stycken espressokoppar för 30 kr (!!) i en second hand-butik, fyra beiga och fyra svart/bruna. Man kan nog ha de till glögg också till jul! Jag hittade ett par röda shorts i samma butik, för 45 kr. Mamma köpte större temuggar, fyra för 25 kr. Riktiga fynd!

När vi vandrade ner mot stan från Möllan slank vi in i en inredningsbutik som hade 25% på allt. Därinne köpte jag mig ett stort silverfat, tre små ljuslyktor och en söt skylt med en fin text på - allt detta för 150 kr. Så jag har verkligen fått mycket för pengarna idag! Mamma köpte fyra stora bokstäver i samma butik. Åh vad jag älskar att komma hem med händerna fulla av kassar när allting varit så billigt.

Vi hann precis komma innanför dörren innan regnet började ösa ner, trots att solen skiner. Svenskt sommarväder, tråkigt nog.


Här kommer några bilder på dagens inköp:




Mammas fynd:




Sen köpte jag en liten present till mamma från Village, eftersom hon är tokig i te.
Visst var det väl passande? Smakar väldigt gott också :).


Vi är så nöjda så med dagens runda, det var längesen jag hade tid för en lördag i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback