Tapas & vin

Hej! :) Idag är jag på strålande humör kan ni tro. Varför vet jag inte riktigt? Men jag antar att det beror på en hel del olika saker, bland annat att vi hade en mysig och härlig kväll på La Roche igår, med fantastiskt god mat och god dricka. Vi åt bland annat scampi i chili och vitlök, och chili/lime-marinerade kycklingspett, och så massa goda tillbehör till detta. Istället för efterrätt beställde jag in en mojito, alltid lika gott :)!

Vi satt på deras mysiga innergård hela kvällen, det var så himla trevlig stämning där. Dit ska jag verkligen gå igen! Tre spanska trubadurer spelade gitarr och lite trummor (ni vet såna man spelar på med händerna), och alla kände verkligen den spanska musiken i kroppen. Pappa var nog lite sugen på en dans eller två.. men det blev ingen hehe.

När vi ätit upp fortsatte jag och Emelie hem till Rasmus, en av Emelies vänner från Danmark. Där satt vi med en öl och några glas vin till sen tog jag bussen hem till min älskling och har sovit som en prinsessa hela natten. Det gör jag alltid bredvid Kevin, oavsett hur varmt eller trångt det är! Mys!






Hos Line & Rasmus

Nu ska jag och mamma ut och promenera en runda i solen som äntligen är tillbaka! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback