Simply the best

Hej!
Idag är jag trött.. riktigt trött, mest i kroppen efter vår långrunda igårkväll! Tänkte hoppa in i duschen så att jag piggnar till lite och sen hjälpa mamma med maten!

Efter maten ska jag möta upp tjejerna inne i stan när de slutat jobba. Vi tänkte njuta av lite rosé på Lilla torg och av att vi alla är lediga imorgon. Konstigt nog! Vi har inte fått ihop många dagar tillsammans då alla är lediga, men imorgon! :) Malin ska få nycklarna till sin nya lägenhet i Helsingborg, så förra veckan när vi hade filmkväll satt vi med våra schema i högsta hugg, och bokade in morgondagen för en heldag tillsammans i Helsingborg. Jag hoppas att vädret blir lika fint som det varit idag! Eller åtminstone att vi slipper regnet.

Nu ska jag styra upp mig själv! Jag har ju en tendens att vara så jäkla seg.. alla får alltid vänta på mig hehe :) ändring på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback