Regnkläder och inredningsbutiker

Hej kära ni!
Ni kan tro att vi utnyttjat vår lediga dag trots regnovädret, jag och Malin! Vi har gått genom hela stan, från Thomas Sabo-butiken på Baltzargatan till inredningsbutikerna bortåt Möllan, med regnjackor och paraply, instoppade i luvorna. Sjukt mysigt måste jag säga! Kändes dock som att hösten var på väg och det är alldeles för tidigt. Men vi mös runt som vanligt och plaskade på den vattenfyllda gågatan.

Vi var inne i en supertrång butik med tusentals småsaker överallt, med lite afrikanskt stuk. Ganska flummig men såå härlig! Hittade några fina saker, en skylt i trä där med texten  "Här bor en prins", och jag tänkte direkt på Kevin och hans nya lägenhet.. men också att han hade vägrat att ha den uppe, hehe.. Kanske liiite för söt för min snart tjugofemåriga pojkvän!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback