Pickwick Pub

Jag och Emelie bjöd ut vår kära mamma ikväll för några iskalla på Pickwick inne i stan. Jag har aldrig varit på den puben tidigare, men jag ska definitivt gå dit igen! Riktigt mysig stämning, precis en sådan kväll vi tänkt oss. En riktigt brittisk pub :) Efter ett tag där inne drog bartenderna igång en quiz för alla gäster, med helt blandade frågor.. det gick väl sådär för oss haha, men så himla trevlig grej! Så gör de tydligen varje onsdag :) Så om ni ännu inte varit där tycker jag att det är dags nu!

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på en mysig film tänkte jag, antingen Love Actually eller Bridget Jones. Känner för en sån där oseriös, enkel och söt komedi/dramafilm idag. Vi hörs imorgon! Pussar!





Sov så gott vännerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback