I'm alive!

Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte haft någon skrivlust de senaste dagarna och några veckor tillbaka. Jag har jobbat och även hunnit med att umgås med vänner, pojkvän och familj en hel del men orken att blogga har varit obefintlig! Vi har haft så mysigt och gjort en massa roligt men jag har inte en enda gång tänkt på att ta foton till bloggen. Så är det nog ibland antar jag! Men nu ska jag förbättra mig för det är trots allt roligt att fixa med bloggen.

Ikväll ska vi på 24-årsfest hos Emma. Det blir middag, vin och massvis med dans! Jag jobbar klockan två imorgon så det känns okej!

Jag önskar er en riktigt fin lördagskväll i regnet, så hörs vi imorgon!

Puss


Kommentarer
Anonym säger:

Så snygg klänningen är på! Har spanat in den på H&M :)

2011-08-06 | 11:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback