Hej då REGN!

God morgon! Har ni sovit gott? Jag har sovit jättekonstigt inatt.. det känns som att jag sovit hela natten utan att vakna men jag är ändå inte alls utvilad. Jättetrött i kroppen och huvudet, och ögonen ville knappt öppnas innan. Har drömt mardrömmar hela natten om att jag och Malin var ovänner, det var fruktansvärt. Det känns så verkligt! Häromdagen drömde jag att Fanny var arg på mig.. Jag var till och med tvungen att fråga henne på morgonen om hon var det, så verkligt kändes det :P Skumt!

Idag har vårt vackra sommarväder hälsat på igen, jag ville bara börja gråta när jag tittade ut imorse.. Usch! Det är faktiskt ganska kallt också, inte bara regnigt. Jag kan bli hur gnällig som helst när vädret är så här tråkigt. Men vi ska göra något mysigt av dagen iallafall, jag ska möta upp Fanny och så åker vi till Malin och har filmmys. Det känns som det bästa alternativet! ♥

I eftermiddag ska jag och syster hälsa på farmor och farfar och äta deras goda torsk, och bara mysa! Det var så längesen vi var där nu så vi har massor att ta igen. Vi hörs senare!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback