Ju snyggare desto roligare

För ett par veckor sen köpte jag årskort på Friskis&Svettis och det har minsann svettats sen dess! Vi har varit så himla duktiga och tränat intensivt, fyra gånger i veckan med undantag från föregående vecka då mamma och Emelie var här, då tränade jag bara tre ;).

Hur som helst så kände jag mig i behov av nya träningskläder så det köpte jag också på mig, ett par vanliga träningstights och en tunn långärmad tröja med zip i halsen. Jätteskönt att träna i och visst är det så, att ju snyggare och mer rutinerad man ser ut - desto roligare är det att träna?

Så tycker jag iallafall, så därför köpte jag på mig ännu fler träningskläder till samlingen idag. Jag vill börja löpa utomhus så fort isen och snön försvunnit, för löpbanden på Friskis är inte de skönaste underlagen. Så nu är jag fit for fight med mitt nya träningsset som är vindtåligt och som dessutom matchar mina Nikeskor jag köpte i våras!








Svart, rosa och grymma reflexer - kan det bli bättre?
Jag är löjligt glad för mina nya kläder.. Nu kör vi!



Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Önskade att man kunde Like ett blogg inlägg =) sjukt fina träningskläder gumman, sådana vill ju jag ha!!! svart, grått och hot pink är dessutom trenden nu i januari, visste du det+ DET STÅR FÖR LYX ´=))))

2011-01-25 | 23:14:03
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback