Long Time No See

Att jag inte har skrivit eller lagt upp bilder på ett väldigt bra tag beror på ett flertal saker som jag inte tänker tråka ut er med - så därför kan jag kort och gott säga att jag är tillbaka!

Jag har fått inspiration och ett riktigt bloggsug. Min kära syster har en av de bästa bloggarna jag vet vilket är en anledning till att jag blivit sugen igen!

Hösten som gått har varit fylld av plugg, änsålänge tre avklarade tentor, välförtjänta tentafester därefter, jul- & nyårsfirande hemma i Malmö och miljontals snöflingor har fallit. Vintern kom tidigt och jag har fått uppleva en riktig sådan här uppe i Småland! Morgnarna har varit iskalla men helt underbara på samma gång! När det är -21 grader och solen skiner starkt så kan man inte klaga!

Jag har också börjat jobba extra på Bowling Arena där min kära Emma jobbar, så ett par kvällar i månaden blir det, vilket behövs!

Nu kan ni räkna med uppdateringar här i fortsättningen :)!






Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Äntligen!!! Älskar att ha din blogg som första sidan att gå in på varje gång jag startar datorn =) <3 älskar dig

2011-01-23 | 23:49:52
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com
C säger:

Wiie vad bra! Älskar dig med! Tack för en fin och underbar helg, födelsedagen var så mysig <3! hörs imorgon min finaste.

2011-01-24 | 00:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback