Home sweet home!

Min sena natt igår blev riktigt sen. Jag somnade kvart i fem, steg upp kvart i sju pigg som en mört! Tröttheten kom inte förrän på bussen påväg hem, precis lagom :).

Jag klev ut i det iskalla vintervädret vi hade imorse, återigen mer snö och mer minusgrader. Gick till frisören och fixade håret lite och så satte jag mig på en varm och mysig buss ner mot Malmö. Efter 4 ½ timmes resa var jag framme och middagen stod på bordet, myskväll med mamsi på schemat.

Nu sitter jag här och värmer mig med en kopp te och väntar på att Kevin ska titta förbi, längesen vi sågs nu! Eller det är bara 3 veckor denna gång men tiden går fort och nu är jag hemma några dagar igen.

Imorgon ska jag på intervjun, wish me luck!




Mys på bussen med marabouchoklad och boken "Tjuvarnas stad"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback