Flora by Gucci

God morgon solstrålar!
Det var verkligen en god morgon, sov till 9.35 då Kevin drog iväg till jobbet och jag låg kvar och vaknade till ännu mer. Det är så skönt att ligga kvar i sängen med solens strålar över ansiktet. Det känns nästan som vår, men när jag släppte ut katterna på balkongen strömmade kylan in och påminde mig om att det fortfarande är vinter..

Igårkväll innan Kevin kom satt jag och mamma klistrade framför Livet på BB, på kanal 5, och det är så intressant och spännande - jag kan knappt vänta tills jag är färdig med alla utbildningar och det äntligen är jag som ska förlösa dessa små liv.

Nog om det.. Jag fick en födelsedagspresent igår av Kevin och den luktar underbart! Flora by Gucci. Tack älsklingen min!




Det blev lunch istället för frukost idag :) Mammas nybakade bröd som är så goda!

Nu ska jag bara göra mig iordning sen måste jag iväg,
berättar mer sen! Är så spänd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback