Where the wild roses grow

Idag har det inte blivit mycket skrivande här.. jag har skrivit så mycket annat hela dagen! Vi hade sista föreläsningen idag inför tentan så nu ikväll har jag försökt trycka in de sista kunskaperna också. Imorgon är det sista dagen för intensivt tentaplugg. Jag är faktiskt riktigt nervös för att inte klara denna tentan - som sagt, jag har tur om jag klarar den. Men efter onsdag ska jag åka ner till kära Malmö och mysa med mina nära. Det behövs lite ny energi inför nästa kommande kurser! Nu är det sängen som gäller för mig så att jag är pigg och pluggbar imorgonbitti.

..för ett bra tag sen när jag var hemma så hade jag lite ångest för att åka tillbaka hit, för just då hade min Emelie precis flyttat hem från Stockholm, det kändes bara så tråkigt att åka ifrån henne. Men så smög hon sig in på mitt spotify och gjorde en spelningslista till mig som jag såg när jag kom tillbaka hit. Den är så himla mysig och jag har den alltid på :) en favorit är Nick Cave's låt Where the wild roses grow



Listan heter "If you ever feel lonely.. Small pieces of heaven from me to you".

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback