Update

Mitt internet har inte funkat på hela veckan så därför har jag inte uppdaterat bloggen ordentligt! Nu sitter jag hemma hos Emma och lånar hennes en stund, tänkte bara slänga in en bild på håret. Färgade det förra veckan men då blev det för lite ljusa slingor i, så i onsdags var jag hos frisören igen och fick fixat lite fler ljusa slingor och även en klippning!

Emma, Hanna och jag har precis varit och tränat - så himla skön träning idag! Och ikväll är det sista kvällen i rummet jag hyr nu, hos Maria och fina familjen. Så det blir fredagsmys med champagne och god middag, och så ska jag fixa det sista på rummet! Packade allt igår och städade, ska bara torka golvet idag. Imorgon flyttar jag alltså närmre stan och ska hyra ett större rum, i Emmas hus. Emmas föräldrar hyr ut till studenter på övervåningen, så där ska jag bosätta mig. Mys! Visar bilder imorgon så fort jag har internet!





Kommentarer
Mamma säger:

Så fiiin du är!!! PUSS

2011-02-04 | 15:48:01
Emelie Sjölin säger:

Amen ja ja ja JA!!! Klockrent =)

2011-02-04 | 16:11:26
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback