Studentmaaat

Jag har precis lagat mig en riktigt god måltid av allt jag hade hemma. Jag har dåligt med studentpengar denna månad så det får bli lite improvisation i köket! Jag hade lite halvfulla påsar av det mesta i frysen, så det blev wookade grönsaker med extra broccoli tillsammans med kyckling. Kokte ihop ett par makaroner och slängde in morötter i ugnen med olivolja och rosmarin på, och så keso till. Med citronpeppar på! Så himla gott, speciellt efter ett hårt träningspass. Nu är jag mätt och belåten och ska ta tag i plugget. Igen! Kram sålänge ♥





Kommentarer
Anonym säger:

Åh du är så himla duktig på att laga mat!

2011-02-16 | 20:20:53
Anonym säger:

Från My glömde jag skriva :)

2011-02-16 | 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback