Slut med dumle!

Jag kom på mig själv med att äta en dumlekola idag. Idag igen. Nej, det kanske inte är så farligt med en dumlekola då och då. Men när det börjar urarta till "så fort vi pluggar", eller "är lite trötta på en föreläsning", eller "behöver energi" på tio-rasten så köps det en liten dumlekola. Jag började snacka med Elin i klassen om detta, och bestämde mig för att sluta äta godis. Hon hängde snabbt på! Så från och med imorgon - måndagen den 21 februari, ska vi inte äta godis längre. Nu har vi det svart på vitt också, haha. Så det så!

Hur länge vi ska hålla på är inte riktigt fastställt, åtminstone framtill sommarlovet!

Nu ska jag ta en lång, varm dusch och tina upp för fy vad kallt vi har det!


Detta är inte en bild jag tagit. Men det hade lätt kunnat va... Hemskt!
Nu är det slut på dumle, och snusklubbor för Elins del :P!


Kommentarer
Anna säger:

Åh, Dumle som är så gott!

2011-02-22 | 18:18:59
Bloggadress: http://smid.blogg.se/smidsfashion
thejenny säger:

Dumle är mitt favorit godis!

2011-02-24 | 10:11:02
Bloggadress: http://thejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback