Skönhetssömn

Imorse skulle vi ut och träna, och jag vaknade en timme för tidigt vilket aldrig händer. Det var så mysigt med solen som tittade in genom fönstret och jag tänkte "Åh, då kan jag ju sova lite till."

1,5 timme senare... Någon bankar under mitt golv, haha, det var Emma som försökte väcka mig. Hon stod på sitt bord och bankade i taket - det funkade iallafall, så nu vet vi hur hon ska göra om jag försover mig!

När jag piggnat till tog vi på oss träningskläderna och var ute en skön runda i det underbara vädret vi har idag! Det är så skönt med solen som skiner och luften som är frisk. Nu ska jag käka lite sen ska vi iväg till biblioteket och plugga, plugga, plugga!!


Frukost!




Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, så himla unerbart!! Älskar bild redigeringen =))) Ditt rum är så himla fint och snart är mitt klart också =)

2011-02-06 | 15:44:30
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback