Show me how you Burlesque

God morgon ni fina!

Efter en härlig ledig dag med Emelie och ett tvåtimmars pass på Friskis, så hämtade Fanny upp oss och vi åkte in till Entré för att se Burlesque. Jag har velat se den sen Fanny berättade om den när hon varit i NY, men det har aldrig blivit tillfälle. Jag visste att den skulle vara bra, men inte så bra som den var! Jag är förälskad. Jag tror att alla tjejer i biopubliken satt och drömde sig bort både i deras dans, hennes röst, deras kläder, alla smycken, sminkningarna.. och sist men inte minst Jack, spelad av Cam Gigandet. Åh! Jag har drömt hela natten om att vi var med i en Burlesque-show, vi var så snygga och så grymma! haha! tänk om livet hade varit så ljuvligt ;).




Nya Friskis på stadion








Bara se den! Det är ett måste. Jag kommer att se den inom en snar framtid igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback