SCREAM 4

Haha! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Det kommer ut en Scream 4 den 15 april vilket känns helt sjukt med tanke på hur längesen trean gjordes. Men ärligt talat så är jag så exalterad! Jag kanske är töntig som säger att jag älskade dessa filmerna när vi var små? hehe. Nä, denna måste jag bara se! Ett par kända ansikten är med i den också: David Arquette, Neve Campbell, Courteney Cox, Hayden Panettiere och Adam Brody. Can't wait! :P



Update: ringde Malin och bad henne kolla på trailern.
Malin: "amen fy! fy! fy! amen öööh, amen fy! amen han hoppar ju fram med en kniv!"

Sötaste lilla älsklingsMalin :D


Kommentarer
mysan säger:

Haha nää, shit vad ball! Jag trodde dem hade lagt Dem filmerna på hyllan. Åh vilka roliga skådespelare det är med, Courteney Cox är lätt min favorit :D



Haha, det är helt svårt att ta filmen på allvar, undra om man kommer skratta åt den när den kommer? eller om man ändå kommer vara lite rädd :P

2011-02-16 | 22:35:21
Bloggadress: http://sintring.blogg.se/
mysan säger:

haha ja precis en sån film :D nej, det blir inga fler filmer för mig när jag inte vågar sova utan en lampa. fy, det sitter fortfarande i lite från den förra jag såg :( obehagligt!

2011-02-16 | 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback