Och så var det vitt igen!

Det var en härlig kväll på jobbet idag! Trevligt företag som var och käkade, drack, tjoade och hade sig, och till sist spelade de nattbowlingen, som alltid är så trevligt eftersom festmusiken hörs i hela byggnaden vilket gör det så mycket roligare att jobba :)! Eftersom de åt först och bowlade sist så kunde jag städa undan i restaurangen snabbt och lätt, medan Becca var nere i bowlingbaren, så jag var färdig med allting halvtio! Så Becca tyckte att jag kunde gå hem, vi stänger tio och brukar bli kvar åtminstone en halvtimme, så jag kom verkligen hem tidigt idag, skönt :)!

Nu har jag duschat och ätit en sen middag, och sitter uppe och njuter av lite godbitar på Spotify. My nämnde en underbar låt idag som jag inte lyssnat på sen flera åt tillbaka! Vanessa Carlton med A thousand miles, grymt mysig låt!

En sak som inte är mysigt är det jäkla snövädret. Igår kunde vi t o m känna den friska luften som man längtar efter när våren är på väg. Men tydligen har det snöat hela morgonen för när jag vaknade var det vitt ute och snön föll än. Tycker det kan räcka nu - nu vill vi ha vår, sol och torra gator så man kan ut och springa utan att halka.. :P




Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh herre gud, mer vinter!! Och jag som börjar se vårtecken =)

2011-02-11 | 11:52:27
Bloggadress: http://www.emeliemartasjolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback