Nu ska det firas!

Eftersom att våra pojkvänner inte befinner sig hos oss, så ska Anna och jag ta oss ett härligt pass på friskis denna ljuvliga kväll. Tanken var att gå på bio, men alla filmer var fullbokade redan i förmiddags så det var bara att lägga ner det projektet. Nu ska jag snart möta upp henne och svettas ordentligt på löpbandet, crossen och roddmaskinen! Efteråt kanske vi unnar (går plus minus noll) oss en liten cup cake från Espresso House, dagen till ära. Jag blev så oerhört sugen igår när mina fina Malmötjejer hade smakat dessa cup cakes! Finaste Fanny har lagt ut bilder på sin blogg, kolla där och bli frestad! :)

Vi hörs lite senare, om det blev något onyttigt eller inte! Ha en underbar kväll allihopa, kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback