Som i en gammal sång, som spelar på min grammofon

När vi kom till Bowling Arena igår så delades vi upp i lag, så alla banor spelade mot varandra. Man kunde vinna presentkort i baren och annat roligt om man slog ner en viss kägla som var färgad, osv. Det var lite roligare än vanligt bowlande. Men Kevin och jag kom fyra av sex hehe, vet inte riktigt vad vi kan skylla på men.. Emma och Alex vann däremot! :)

När vi kom hem käkade vi en onyttig pizza, en stor godispåse och njöt av Due Date. Ibland är det bara så kul att se en oseriös film, och Zach Galifianakis är så jäkla bra :D.

Nu ska jag fortsätta plugga psykologi, Kevin sover och jag har precis tagit en lunchpaus! Det blev morötter i ugnen med lite olja och goda kryddor på, kyckling och fetaost med basilika. Ikväll ska vi ut och äta på favoritrestaurangen, En italienare & En grek.

Förresten, så är vädret helt underbart idag! Igår var det världens oväder med snöstorm, men idag är det strålande sol och -7 grader. Så mysigt! Satte på Veronica Maggio precis och njuter av hennes grymma röst. Älskar låtarna Gammal sång och Måndagsbarn. När solen skiner och Maggio spelas högt är jag på toppenhumör!

Men nu måste jag sätta fart igen med plugget innan älsklingen vaknar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback